2015(e)ko urriaren 7(a), asteazkena

UNIBERTSOAREN ESKALA

15 iruzkin:

  1. Ni Eneko naiz, oso dibertigarria da unibertsoko eskala, eta asko ikasi dut.

    ErantzunEzabatu
  2. Joku honekin gauza handiak eta txikiak zein diren ikasten ditut

    ErantzunEzabatu
  3. Joku honekin gauza txikiak eta handiak zeintzuk diren ikasten ditut
    Xabier g

    ErantzunEzabatu
  4. Gustatu zait asko unibertsoaren eskala, ez nekien gauzak hain txikiak egotea.
    Gorka.

    ErantzunEzabatu
  5. Asko gustatu zait programa hau. Ze handiak eta txikiak izan ahal diren gauzak ikusi ahal daitezke.

    Danel

    ErantzunEzabatu
  6. Xabi naiz,oso dibertigarria da eta asko ikasten da.

    ErantzunEzabatu
  7. Oso interesgarria izan da,ez nekien zer zen munduko gauzarik txikiena baina orain bai,da
    la "cuerda".


    Alazne

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Oihan naiz, niretzat oso dibertigaria izan da unibertsoren eskala.

    ErantzunEzabatu
  9. Eskala honekin objetu haundiena eta txikiena aztertu ahal dituzu.

    Andoni.

    ErantzunEzabatu
  10. Oso interesgarria irudi zait joku hau, eta ikasi dut asko jokuarekin.
    Alejandro.

    ErantzunEzabatu
  11. Oso interesgarria da, gomendatzen dut.


    Amalur

    ErantzunEzabatu
  12. Oso interesgarria iruditu zait eta asko gustatu zait.


    Maien

    ErantzunEzabatu
  13. Oso dibertigarria iruditu zait eta ez nekien gauza hain handiak eta txikiak zeudenik.

    Naroa


    ErantzunEzabatu
  14. Asko gustatu zait unibertsoko gauza txikitxoak eta handiak ikustea.


    Malen

    ErantzunEzabatu
  15. Unibertsoaren eskala asko gustatzen zait ,ez nekien gauza hain txikial eta gauza hain handiak zeudenik .
    June

    ErantzunEzabatu